Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 20., szombat

Kezdet..

Hát sziasztok...életem első blogját szerkesztem..Illetve még csak próbálkozom vele. Remélem nagyobb, mint kisebb sikerrel :) Úgy gondoltam, hogy az ízek és a főzés szeretetét ki szeretném fejezni, meg szeretném osztani másokkal is.
Édesanyámtól tanultam főzni, illetve tanultunk a nővéremmel együtt..asszem úgy 11 éves lehettem. De az ízek varázsa, már sokkal korábban megfogott..Hisz kiskorom óta nagyon szeretek enni :)
Szóval úgy 11 évesen, sámlival tanultam főzni, és azt hiszem úgy 14 éves korom óta önállóan mozgok a konyhában. Eleinte nagyobb volt a füstje ,mint a lángja...legalábbis a konyha tisztaságát tekintve. De hála istennek szidalmat ezért soha nem kaptunk, tehát kedvünket nem szeghette semmi :)
Nagyon sok mindent tanultam anyumtól, a főzés minden fortélyát, az ízek szeretetét, és hogy miből lehetne a konyhában csodát varázsolni. Ahogy teltek az évek, egyre próbálkoztam a szakács könyvekkel is...elletve saját magam által készített ételekkel..Persze olyan apokaliptikus élmény nem ért, hogy feltaláltam volna valami soha nem látott ételt, de azért eddig talán kivétel nélkül osztatlan sikert értek el a főztjeim, talán nagyképűség nélkül állíthatom :) Legalábbis nagyon remélem.
Szóval ebből az ételek és a főzés iránti szeretetemből szeretnék mostantól néhány szemelvényt leírni, átadni nektek. Remélem sikerülni fog, és elnyeri tetszéseteket...néhányan pedig olvasni is fogjátok....
Előre is köszönettel :Szandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése